15 februari 2010

Missing pictures

Jag kollade på lite gamla bilder idag. Dagisbilder och klassfoton och sådana saker. Riktigt kul faktiskt, tills man inser att endel av dagisbilderna saknas. Jag har bara en dagisbild kvar, från när jag var 4-5, men jag ska åtminstone ha två dagisbilder till. Jag vet precis hur de ser ut. På ena bilden står några på en stor båt och några sitter på marken och på den andra bilden står och sitter vi alla vid rutschkanan. Det skulle va kul om man hitta bilderna nu för så många minnen kommer upp i hjärnan när man tittar på bilder. Helt underbart.
Bara för det så bjuder vi på en bild på den gladaste flickan på dagis. Där har vi henne, Julle Bulle haha. Jag försöker ju i alla fall tuffa till det lite med armen uppslängd så där snyggt på stolen.
Är jag inte söt så säg? :)


1 kommentar:

Susann sa...

Jo, söt är du och "skiner som solen"