16 februari 2010

Take me home, country roads

Denna dag har spenderats i stan med Mami. Vi har hunnit fixa massa idag, gud så duktiga vi är! Först var vi till försäkringsbolaget och pratade lite med dom sen fortsatte vi till Zko för att handla foundation. Men den som jag skulle ha fanns inte där så vi fick gå till Lisco istället, efter att vi hade kikat lite på Kappahl. Jag köpte tre par trosor där, ta 3 betala för 2 var det. Bäst när det är så! Efter Kappahl så gick vi då till Lisco och köpte foundation + ett nagellack. Sista stoppet vart MI data för att fixa saldo till mig. Fast nu blev det inte saldo i alla fall utan det blev ett sms-paket så nu kan jag smsa 150 sms i månaden och ringa 50 samtal + att om jag överskrider det så är det typ som ett saldo på 10€ som jag har till och sen när det är 10€ så blir det spärr. Mycket nöjd med det :)
Vi har också varit till Sparhallen och Mattssons idag.


Nu ska jag ringa till Ida och snacka lite sen får vi se vad det blir ikväll.
Ska vila hela kvällen tror jag nog.

Inga kommentarer: