08 februari 2010

Burr sa Casper när han såg ett naket häst

Usch vad det är kallt i mitt rum! Mina händer är som isbitar juh! Hur kan det va kallt i ett rum som har båda elementen på 20 grader?! I wonder how, I wonder why. Försöker värma mig under en filt nu men det verkar inte hjälpa.. hjälp mig någon!! I hate being cold :(

Berättade ju för Mami idag att jag smsade ganska mycket inatt. Hon vart ju int så glad men hon va int arg heller, onödigt tyckte hon att det var typ. Men vi kom överens om att vi betalar halva var och sen skaffar vi saldo till mig.
Inte är det många tonåringar som ber om saldo heller. Danne och jag har gjort det, fan va duktiga ungar vi är!
Ska i alla fall inte smsa eller ringa något nu tills räkningen kommer. Bara så ni vet. Därför jag inte kommer svara.

Nu, i brist på annat, ska jag läsa lite bloggar som jag int har gjort på länge. Gosh, jag är så dålig på att läsa andras bloggar. Men jag ska bli bättre på det, och bättre på att kommentera med. Mycket kommentarer till folket!
..Går en sväng till vardagsrummet först och kollar om det är något bra på tvn..

1 kommentar:

Frida Söderback sa...

använd bloglovin! jag glömde oxå att kolla andras bloggar och sen så blir man sur om ingen uppdaterat och man kollar endå, men bloglovin.com ! rekomenderas starkt :D

puss&kram <33333