18 februari 2010

Förlåt för att jag har bröst

Såg just att jag fått en..inte så fin kommentar av någon på bilddagboken. Det var något i stil med ''kan du inte visa brösten lite mer? alla ungdomar har blivit så porriga nuförtiden. Tror ni att ni får mera uppmärksamhet era fetton?!''

Förlåt för att jag råkar ha bröst och förlåt för att kvinnorna i min släkt har stora bröst. Jag är tjej, jag kan inte hjälpa att dom är där och jag kan inte hjälpa att det kommer med på en och annan bild.
Jag blir så trött på alla som måst sitta och kommentera och mala på om att man är porrig om brösten är med på bilden. Då är väl killar lika porriga när det tar bilder på sina nakna överkroppar!? Ni har också bröst, även fast de kanske inte är lika stora som tjejers. Om jag ser en bild på en kille där hela hans kropp är med, ska jag kommentera att den är porrig då för att skrevet är med? Ska jag skriva ''Usch va porriga alla ungdomar är'', ska jag det?
Gaah man blir så galen på folk som sitter och stör sig på andra, då kan jag bara säga; Tro på gud och ärligt vandra, SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA!

Jag ska säga till mina bröst att dom ska sluta vara porriga, ta sig samman och vara lite mera seriösa..

2 kommentarer:

mox sa...

haha men inte på en enda bild på din header e ju sån bild :D nått att tänka på ;)

Victor sa...

Haha, ja håller med dig där, då är ju alla andras minst lika porriga XD :P
Det är ju knappast nakenbilder du lägger ut :P
Allt man har ska man vara stolt över :)
Strunta helt i sånt där!

Du är jätte fin! :)