26 februari 2010

Allt pussar aprumpa..

Gaaah! Jag blir galen. Du gör allting bara värre fattar du inte det?! Kanske jag överreagerar.. men en dag kommer faktiskt sista droppen falla i bägaren,
och min bägare kommer sväva över..
Nu ska jag sätta nya sängkläder i sängen, tvätta bort sminket + fixa lite annat sen tänker jag krypa ner i sängen och stanna där. Jag orkar inte se på let's dance, inte ikväll. Ser kanske på det på ReTv imorgon.
Jag tänker istället se på Bones säsong 1 igen. Även fast jag föredrar säsong 5 där det är mera kemi. Men det var länge sen jag såg säsong 1 och jag kommer inte ihåg så mycket så, perfekt att kolla på det nu.

Hoppas alla får en fortsatt bra kväll. Det ska jag försöka att ha i alla fall. Godnatt.

I hate what you do..

1 kommentar:

M0oX sa...

Puss på du! :D Jag älskar dig <3