10 februari 2010

Julia har kallt :(

Burr! Det är sjukt kallt här hemma nu, grymt kallt..Å andra sidan är det alltid kallt här.. nästan i alla fall. På nätterna brukar det vara varmt och då är det bara jobbigt när det är varmt.. Det ska ju va varmt på dagarna juh, kallt kan det va på nätterna för då sover jag bättre. Ibland i alla fall..

Snart ska jag traska iväg till boden och möta upp Frida filuren som kommer med bussen. Hon ska va här hela kvällen och vi kommer ha massa flum och skoj! Puss på det!

Ser nu att jag måst fixa mitt virusskydd annars kan det bli pissigt.. Men ja har ett bra virusskydd i alla fall som broder Jocke har fixat. Tack för det! Jag är glad att jag har syskon som är bra på massa saker, så lillasyster kan få hjälp med allt möjligt. Lillasyster tycker det är bra :)


When you're standing at the crossroads

And don't know which path to choose

1 kommentar:

gamle dorran sa...

du får laga eld i spisen, så får du varmt...