11 februari 2010

I'm sick of this shit, don't deny

Gud vad glad man blir när man börjar må illa och sen får reda på att det går magsjuka! Jippi!.. Ironisk? Så satans jooh.. Inte vill jag bli sjuk heller, speciellt inte i magsjuka. Hatar magsjuka mer än..något..annat..eller det finns saker som är värre.. kanske.. eller lika sämst.. typ..Usch fy och blä på allt och alla !

Hör illa gör jag också.. enligt Mami i alla fall. Jag hör inte illa, jag hör bara det jag vill höra och resten struntar jag i, hihi! Eller så kan jag skylla på att jag har vatten i öronen för jag har just duschat. Se bara vilka bra förklaringar jag har! En till förklaring är också att jag har knäck i öronen. Så säger Aina, bara för att jag inte äter godsaker mera så behöver jag ju inte stoppa det i öronen! Men tänk om jag vill :( HAHA!

Nu ska jag gå och klä på mig sen ska jag.. hitta på något. Inget vilt blir det i alla fall för då kanske jag..spiiiiiir!

Inga kommentarer: