15 februari 2010

I always have a great time with you

Godmorgon. Hoppas alla hade en fin alla hjärtans dag med sina älskade igår. Själv spenderade jag min alla hjärtans dag med Ida :) Inte för att vi gjorde så värst mycket men..Ska ta det från början. I Lördags drog Ida och jag till stan och shoppade. Det vart inte så mycket för min del, bara ett par trosor. När vi kom hem gick vi till mig och åt sen kolla vi på film. På natten fick vi ett stort behov av att åka pulka så vi drog ut och gjorde det. Det spelar väl ingen roll när man gör det ellerhur? Precis, så natten va lika bra som dagen. Vi hade i alla fall grymt kul när vi åkte och vi väckte säkert hela byn, haha,
Så igår sov vi typ hela dagen. Riktigt skönt även fast man inte kunde somna inatt sen. 05:30 somna jag..inte så roligt nej. Hoppas Ida kunna somna tidigare i alla fall för hon måsta ju upp ganska tidigt ;D
Jag har i alla fall haft en grymt rolig helg. Puss på att vi är bäst!

Idag..borde man egentligen gå ut och fotografera när det är så fint väder men jag vet inte om jag orkar..Har mega kallt nu så tanken på att gå ut där det är ännu kallare, är inte så lockande precis.
Ska i alla fall duscha först sen får jag se hur jag gör. Hur gör djur..

happy girl..

1 kommentar:

MoooOx sa...

Haha, alla hjärtans dag med bästaste är bäst!
Vi kanske kan ta en fotorunda idag efter jag ätit, kanske får datan så vi kan ju höras :) PussN!