26 februari 2010

Rise and shine

Godmorgon världen! Det blev en tidig morgon idag. Somnade 20:30 igår så därför är jag uppe så tidigt. Sov bara 4-5 timmar sen ha jag varit vaken hela natten. Känner nu att jag har den där ''grus känslan'' i ögonen så skulle egentligen vara skönt att sova men det ska jag inte. Hoppas på att sova tidigt ikväll istället.

Just nu sitter jag med min mysiga IKEA lampa på och musiken på hög volym i hörlurarna. En mysig morgon med andra ord. I could totally live like this. Det är mysigt att mysa.

Jag har funderat på det här med att blogga. Jag tycker att det är skönt att få skriva i bloggen när man är arg, ledsen, lycklig eller bara vill fördriva tiden liten. Jag uttrycker mig bäst när jag får skriva. Jag tycker om att skriva, helst skulle jag göra det hela tiden. Jag börja skriva ''dikter'' igen här om dagen. Egentligen kallar jag det inte dikter, det är mera verser och lite tankar. Shit the same vad det är, jag skriver i alla fall, det är huvudsaken.

He was like frozen sky, In October night

Inga kommentarer: