25 februari 2010

Jag pallar inte mycker mer, allting är mörkt

Som alla andra, så är jag trött på vintern nu. Det är kallt, mörkt, kallt.. kallt.. och KALLT! Ge mig sommar för gud skull! Vår åtminstone så det blir lite varmare, bara något händer! Funderar på att hädanefter gå i ide under vintern. Skulle va soft, även fast det finns nackdelar med det också. Som att missa julen, nyår och massa födelsedagar, nej, men får väl stå ut med vintern i alla fall. Pälshalare borde man ha.. Undrar om Papis eller Jockes finns kvar..?Nu ska jag fixa lite sen kila iväg till biblioteket med mitt USB-minne innehållande 72 bilder. Jag ska ha mina bilder på utställning i en digital fotoram, i några veckor. Riktigt kul! Massa blandade bilder har jag :)

Ska gå och gräva i yllesocks lådan nu efter ett par viiiliga yllesockor, sen bär det o!
See you later alligatorn, after a while crocodile

Inga kommentarer: