27 februari 2010

Pyjamas hela dan'

12 timmars sömn och sex avsnitt Bones senare så har klockan hunnit bli 16:31. Den här dagen rusade iväg som..ett försenat tåg. Vah? nej jag vet inte men något sånt säger vi. I alla fall är pyjamasen på fortfarande.
Eftersom jag ska bort ikväll så orka ja int klä på mig andra kläder för att senare klä på mig finare kläder.

Jag ska nämligen till Nicole ikväll på middag och filmkväll. Hon fyller år på Måndag, grattis i förskott! Kommer hem runt 22:00 i alla fall och då är man säkert megatrött. Jag hoppas att jag är det, är ju så skönt att va så trött så man somnar nästan
direkt när huvudet tar i kudden.
På tal om sömn och sånt shit, jag hade världens konstigaste dröm inatt. Jag vet inte vad jag hade gjort men polisen var efter mig i alla fall och när jag sprang så kasta jag en vin flaska i m
arken och sen var jag borta. Polisen hitta mig aldrig. Jag typ sprang genom skogen och mitt i allt var jag nere vid Knutnäs. Jag gömde mina skor uppe under bryggan sen simmade jag över till andra sidan och började gå mot våran stuga där jag skulle gömma mig. Jo, jag var också blodig i ansiktet av någon konstig anledning.
I told you it was weird.

Nu ska jag i alla fall gå och fixa lite kläder och så. Har en liten aning om vad jag ska ha på mig men det kan behövas lite justeringar. Wish me luck.

1 kommentar:

Mooox sa...

Kanske lite sent men. Goood luck :D