17 juli 2012

WE WILL LIVE ON, LIVE ON 'TIL WE DIE

Konstaterade just att jag skrev igår att jag åt kallrökt lax till middag, fast det var varmrökt. Hej sommartrött hjärna som inte kan tänka längre än näsan räcker!

Vilken soft dag det har varit. En dag precis i min smak! Låg i sängen och kollade på Jurassic Park hur länge som helst imorrse. Är lite kär i Sam Neill. Åt lunch och sen promenerade jag ner till stugan. Gosade med vovvon och löste korsord med mamma. Blev nästan äckligt varmt där på altanen men det var så värt det för att få den där riktiga sommarkänslan! Den där som bara kan uppkomma när man sitter med sin mammis, en kopp kaffe, ett korsord och körsbär på stugans altan :)

For hem sen och sen dess har jag legat utsträckt på sängen och haft det gött. Läst lite bloggar och lyssnat på takida. Jaja, det är fint väder osv, men vet ni hur skönt och svalt det är i mitt rum? Nä just det. Kom hit då :)

Ska kirra lite käk nu(samma som igår för det var så gott!)och äta det framför days. Skön tisdag det här!

Kamera: Nikon D3100.
Arkivbild från midsommar 2012.

Inga kommentarer: