16 juli 2012

MIN DAG I MOBILBILDER

Bild 1: Mitt mellanmål. Blåbär och mjölk är svårt gott.
Bild 2: Jag busar lite.
Bild 3: Min middag. varmrökt lax, bönsallad och vanlig sallad. Eufori i munnen.
Bild 4: Mitt älskade H&M paket!
Bild 5: Det som fanns i H&M paketet! Finaste skorna. Är såhääär kär just nu!
Bild 6: Filmkväll med mig själv. Jurassic park. Väldigt old school.

Så det var lite av min dag. När jag inte ätit, busat, fått h&m paket, blivit kär, och sett på gamla filmer, har jag gymmat och promenerat. Och kollat på brorsans nya bil. Och handlat. Och läst bloggar jag inte läst på en vecka ungefär. Med andra ord vart det aldrig stugan i alla fall idag. Har varit hemma istället, och  himla massa ha man fått gjort tydligen. Kanske därför man börjar bli lite trött i ögonen nu? :)

Inga kommentarer: