08 juli 2012

SÖNDAGAR KAN VARA GANSKA BRA ÄNDÅ

mobilbilder like a baws.
Med tanke på bilderna så skulle man kunna tro att jag bara ätit idag, men det har jag inte :) Började med gymmet imorrse och jobbade bort lite kalorier så man kunna trycka i sig lite mat igen sen. Det är väl så det ska va? Eller. *tittar lurigt på er och försöker att inte le* Ja, jag skämtar bara.

Tjocka färska jordgubbar till lunch. Absolut sista jobb fixet så nu har jag verkligen semester! Besök hos finaste mormor och morfar. Fick ett helt ämbar jordgubbar. Hämtade brorsan från stan och åt god mat på Havtorn. Soffhäng, LA ink och logo quiz med andra brorsan. The Mentalist och kattmys.

Med andra ord har jag haft en enormt bra dag! Och ja, jag vet att blogginlägg med in-i-det-minsta-detalj-texter inte är roliga att läsa. För det mesta. Men jag gjorde ju inte allt i en hel lång radiramsa i alla fall, med massa ''och sen, och sen.'' Jag kände bara att jag hade gjort så mycket kul idag att jag villa berätta det, ok?

Bra :) Då ska jag gå och lägga mig nu så ni kan hata lite på mitt inlägg som innehåller så mycket om min dag så ni vill lägga er i fosterställning bakom soffan och dö ett tag. Jag ger er tillåtelse. Godnatt.

Inga kommentarer: