02 juli 2012

DRYBALLCITY.

Lite mobilbilder får tala för det mesta av dagen. Stack till Torrbolstad med bror igårkväll så jag kunde vara barnvakt till tre små brorsbarn idag. Har väl inte varit sådär värst ansträngande. Inte för att det är det någonsin med syskonbarnen :)

Sarah och Sabina var i princip uppe hos sin farfar hela dagen så det var bara jag, Scott och Kia i stugan. Scott sov sådär några timmar mitt i dagen så jag läste massa, men bild nr 2 och 3 som utsikt typ. Ganska nice. Bild nr 1 ska föreställa kakelugnen på brorsans stuga. Gillar motivet. Den bilden kan vi kalla Blommor på le spis. Bild nr 2 kan vi döpa till Kia i le fönstret. Bild nr 3 får heta Utsikt från le vardagsrum. 

Gillar att sätta le framför allt. Det har inget med veckan i Paris att göra. Skadan fanns före. Jag gav som förslag när vi skulle fara till Paris att vi bara skulle sätta le framför allt vi sa så borde fransmännen förstå oss helt och hållet. Det är ju lite franskt sådär, le. De andra höll inte med. Jag förstår inte varför.

Le uttalas le-h sen om ni inte förstår det. Inte le som i, ja, smile. Le-h fiskbullar. Le-h disktrasa. Le-h facebook. Le-h mördarsnigel. Le-h kaffekopp. Ni förstår.

Inga kommentarer: