20 juli 2012

20 JULI 2012 -MOBILBILDER

Orkade inte skriva igår efter att jag kom hem från svägerskans födelsedagskaffe, och så hade jag inte lust och tid heller för brorsan och jag kollade på QI. Men inget annat speciellt hände igår heller så. Skönt med en dags paus från bloggen osv.

Idag dock ha det hänt lite mera grejer! Och oj vad jag stått i. Gymmat, promenerat, lagat middag, plockat i diskmaskin, tagit in tvätt, vikt tvätt, hängt upp ny tvätt, plockat jordgubbar, plockat blåbär, skördat rabarber, snoppat jordgubbar, rensat blåbär, tvättat, skurit och fryst in rabarber.
 Det där var en sån där typisk detaljerad raddiramsa man kan skriva om sin dag, utan att det blir nötigt.


Är sjukt trött just nu så ska krypa under täcket och snarka lite. Medans jag sover kan ni ju titta på de här mobilbilderna från min dag. Helt klart favoriterna jag och Zigge/min lilla mobil åstadkommit idag. Sommar

Inga kommentarer: