26 juli 2012

VIKINGAMARKNAD

Har vart på vikingamarknad idag med pappa, faster & Per och co. Fanns mycket fint att titta på där, och barnen var bland annat med i trubadurjakten. Det finns så mycket att titta på där så man fördriver 2 timmar hur lätt dom helst.

De andra for hem sen och pappa och jag väntade kvar på mamma. Hon kom dit efter jobbet kl.15:00. Gick runt och tittade lite först innan vi åt middag vid ölknarren. Det märktes sen att man vart där i 5 timmar för usch vad trött man blev! For hem ganska direkt efter att vi ätit.
 Mamma och jag köpte i alla fall lite. Jag ett sett med drömfångarörhängen +ett drömfångarhänge till ett halsband, och en jättefin ring som jag är döö kär i! Mamma köpte ett par fina örhängen :) Bilder kommer kanske imorgon för jag har inte fotat dom än. Här är i alla fall lite mobilbilder på vikingar och mat och grejer!

Inga kommentarer: