27 juli 2012

OH CRAPPY DAY VS. OH HAPPY DAY!

Morgonträning på gymmet-Bra, bättre bäst.
Jobb-Inte så bra. Det mesta gick på skit och jag har haft både kaffesump och kompostgegga på mig.
Jordgubbar och iskall mjölk till mellanmål-Så jävla bra!
3 år sen jag slutade med godis, glass, kakor, tårta, bullar, chips, läsk osv osv-Så JÄVLA bra!
Har fått lön-SÅ JÄVLA BRA!

Har vart en liten blandad dag idag, men det är ju FREEDAAAG så praktiskt taget inget kan förstöra dagen :) Solen lyser och det är stekhett ute, mamma kommer hem från jobb snart, blir bbq med la familia idag, moster är på Åland så blir att träffa henne vilken dag som helst, och det är bara 2 veckor till kräftskivan på Bastö. What's not to like?

Om jag har tid och lust så ska jag lägga in bilderna från vikingamarknaden i datorn och klicketi-klick publicera dom. Annars kanske dom med lite tur kommer imorgon! :)

Inga kommentarer: