03 juli 2012

HOUSWIFIN'!

Kände mig lite housewifin' idag efter lunch när jag slängde ihop en smet knäckebröd. Lite mindre housewife när jag satt i soffan framför days och rörde ihop allt, men nu ska vi inte gå in på detaljer.

Dricker kaffe just nu medans jag väntar på att sista plåten knäcke ska bli klart. Blir en promenad ner till stugan sen. Eller...om en stund. The sims fliken pikar mig hela tiden att klicka där och byggelibygga lite huus! Jo jag nördar the sims. Fortfarande. Det är svårt beroendeframkallande.

Men det lilla jag vart ute idag är den ynka 2 minuters promenaden till butiken för en stund sen, så skulle verkligen behöva gå ut och röra på mig lite. Får nörda the sims ikväll like a baws istället.

Sjukt dålig mobilbild på knäckebrödssmet. Den blev konstig när jag beskärde den osv. Bilden alltså. Och sen är väl tyvärr inte kameran på Zigge den bästa heller. Egentligen. Men man kan ju låtsas i alla fall. Klart ni ser att det är värsta smashing systemkamera bilden ju! Visst! Visst? Säg jo!!!

Inga kommentarer: