23 juli 2012

JOBB PÅ SEMESTERN, ELLER SLUT PÅ SEMESTERN HELT OCH HÅLLET?

Hamnade på lite jobb idag fast det hette att jag hade semester hela Juli. Men jobb är jobb och har det varit renovering så blir det byggstädning. Var och städade typ allt före jag gick på semester, men idag ringde dom och sa att det är så mycket damm i luften som kommer från väggar och tak så en riktig storstädning skulle behövas. Kan hålla med om att det behövdes. Spindlar och spindelnät och grejer. Huj. Och friare i taket. Friare=dom där dammtrådarna som man ibland ser hänga ner från taket.

3h och 20 minuter var jag där och städade. Gissa om jag hade ont i huvud och nacke efter att ha tittat upp konstant under tiden jag ''skurade'' taket med en mopp. Har fortfarande konstigt i huvudet känner jag. Det går säkert att sova bort. Ska upp en stund och jobba imorgon med så det lär inte bli bättre. Men byggstädning=mera cash in på kontot, så inte ska vi klaga inte ;)

trött tjej.

Inga kommentarer: