15 juli 2012

GRODFEST ALL THE WAY

Ja herregud vad jag skrattat den här helgen. Och ätit. Och intagit diverse alkoholhaltiga drycker. Vi har haft grodfest på Bastö sen i fredags. Kom hem ikväll vid 20:30 tiden. Lång fest, osv. 

Fredagen var ganska lugn med middag, partytält häng och grejer. Inte för att det var så vilt och så igår heller, men då var alla lite mera på G och på lyset. Spelade lite kubb, pilkastning blev det, och en hel massa skrattattacker! Herregud vad man kan ha kul med det där gänget i alla fall :)
 Synden straffar sig själv osv, för idag har jag mått mindre bra. Sängen har varit min bästa vän och mat min bästa ovän. Men efter lite sömn mitt på dagen var det ''bara'' lite huvudvärk kvar. Tyckte det inte blev så mycket igår, men tydligen räckte det för att bli bakis idag. Huga!
Ska bli skönt att sova sig lite i sin egna säng nu. Imorgon är det 'tillbaka till vardagen' och början till nedräkning för kräftskivan om 4 veckor. Det är hemskt vilket festande det är hela tiden ;)

Inga kommentarer: