18 juli 2012

INGEN INSPIRATION IDAG

Skrev just en lagom lång raddiramsa om hur jag mötte två svenska turister på cykel idag och kom fram till att alla i Geta, ortsbo som turist, är trevliga yada yada yada. Efter 45 minuters knåpande slutade det med att jag raderade hela texten. Till och med raden om det radera inlägget jag just skrev blev bättre än själva texten. Det säger mycket.

Har noll inspiration idag och vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle vilja ha lite variation mot de sedvanliga hopplocket om min dag. Jag menar, jag vet ju själv att det inte är kul att läsa det precis varje dag. Vill inte att varje blogginlägg ska handla om min dag vid stugan där jag läst, fiskat, plockar kantareller och gosat i solen på bryggan. Ätit omelett till middag och varit på loppis.

Och där fick jag in lite grejer från min dag utan att ni anade någonting! You never saw it coming. I'm a sneaky bastard :)

Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: