22 juli 2012

SANDVIKEN.

mobilbilder.
Gaah vilken härlig dag det varit! Skulle det inte ha blåst så förbaskat så skulle den varit ännu mer perfa! Har varit i Sandviken med Nicole och Ida hela dagen :) Bada, solade och chilla banan bara. Sjukt skön dag :) Man höll nästan på att somna när man låg och sola. Ljudet av blåsten, vågorna, motorbåtar som drog förbi, och släktingarna på badberget bredvid var väldigt sövande. 

Det är som att vara i en helt annan avskild värld när man är på det där berget :) Idag var första gången jag var dit på många många år, men nu vet jag att jag måste fara dit oftare! Men även fast det var så härligt att ligga där och steka, så måsta vi pallra oss tillbaka till civilisationen sen.
 Blev stughäng för min del resten av dagen, och sen drog jag med mamma, pappa och brorsan och käkade på Soltuna! Nice dag det här. Flera såna tack :)

Inga kommentarer: