03 juli 2012

PAUSE YOUR LIFE, CLOSE YOUR EYES, AND FINALLY FEEL IT

The sims fliken fortsatte att pika mig. Riktigt ordentligt. Men när knäckebrödet var klart tog jag min musik, stoppade i lurarna och travade iväg. Blev en 40 minuters promenad varvad med lite jogg, mest i uppförsbackar. Snacka om att man var lite lätt svettig när man kom fram till stugan! Tog ett skönt uppfriskande dopp före middagen sen. 

Blev på stugan några timmar extra. Det var så mysigt där. Pappa var iväg en sväng så mamma och jag satt där och lyssnade på musik och läste. Riktigt mys :) Min snälla mamma skjutsade hem mig sen när pappa kom tillbaka med bilen.

Var just ut och fotade en sväng, var så fint ljus! Men dom bilderna får ni se först imorgon för nu ska jag bränna en ny gym-cd och sen tänker jag ta natt tror jag. Gymmet kallar tidigt imorgon så det är lika bra att vara ordentligt uppvilad! See you tomorrow.


Lite halvtaskiga mobilbilder, men dom beskriver mitt humör idag! Superglad!

Inga kommentarer: