30 april 2012

Valborg?

Det här har nog varit den sämsta valborg jag någonsin varit med om. Den började bra med gymmet imorrse och sen kaffe-bok date med mamma ute i solen, men sen barka det typ. Brorsorna for iväg på sitt, mamma och pappa for iväg, och kvar blev jag med alla djuren. Hade absolut inga planer alls för den här valborg. Kul liv. Filmer, serier och en löprunda i skogen med hunden är vad min valborg har bestått av. Kollade klart på V for vendetta, började kolla på Stomp the yard, och glodde två avsnitt av Alcatraz. Tryckte i mig lite ostbricka, var ut med Nova en sväng och nu sitter jag i soffan och degar. 

Vilken tur att det är valborg nästa år med. Och imorgon är det ny månad igen som jag tänker fira med lite kosläpp på Bolstaholm. Nice. Lite ändringar i livet för övrigt sker imorgon också. Kanske Maj blir en ganska bra månad. Don't jinx it though.

Inga kommentarer: