01 maj 2012

When you smoke the herb, it reveals you to yourself

Var ju meningen att det här skulle bli en bra dag med massa härliga bilder. Var till Bolstaholm och kollade på när dom släppte ut kossorna för första gången i år, men det var såå mycket människor och bara dåliga platser kvar så blev inte nå bilder i alla fall. Det var planerat att jag skulle fota massa. Mamma och jag ställde oss längst bak och väntade på att allt skulle bli klart så vi fick fara hem sen. Vi träffade i alla fall bror med familj där så dom kom till oss och fikade sen när allt var klart på Bolstaholm. Eftersom hela dagen blev ett fiasko så var det skönt att träffa dom där, det förgyllde typ hela dagen.

Tänker kolla på Alcatraz med mamma och pappa nu och fortsätta vara arg på världen. Jag skiter fullständigt i om jag låter pms-ig och alla som läser tycker jag bara klagar. Allt är bara skit just nu och jag vill helst bara vara ifred. Motionera skiten ur mig och inte bry mig om någon annan. Shoot for the moon, but be prepared to crash land on a planet with hostile life forms. -Brent Buckingham.

Inga kommentarer: