19 maj 2012

Vart försvinner all tid egentligen?

Idag hade jag tänkt lägga upp lite solnedgångsbilder jag fotade på hemvägen från systeryster i tisdags. Men efter lunch blev det bråttom till butiken och sen stack mamma och pappa till stugan, och jag gick ner. Sjukt skön promenad blev det. Inga mostrar och morbröder dök upp, men det gick bra ändå för vi var inte där nere så länge eftersom det blåste rakt in där.

Ikväll var det allt för fint ute för att sitta inne och redigera bilder och ladda upp här, så la mig med boken på trappan och stekte lite. Hela 42 grader var det där. Grymt härligt och åh vad det kändes som sommar! Snart är det nog sommar på riktigt.  -för övrigt tog jag massa bilder på vågorna idag nere vid stranden, men dom orkar jag heller inte ladda upp nu haha! Är trött efter en lång dag ute i solen så tänker mysa ner mig i soffan med ett Lost avsnitt och nått att äta. seems legit.

Inga kommentarer: