13 maj 2012

LOST

Jag har börjat glo på Lost igen. Var helt inne i serien när den gick på tv fortfarande, men kollade egentligen aldrig till sista avsnittet på sista säsongen eftersom det kändes som lite för mycket när de väl kom bort från ön och sen for tillbaka igen. Smartskåp tänkte man då, men nu har jag bestämt att jag ska kolla hela serien. Snygg snyggare Matthew Fox är ju med ;)

Anledningen till att jag började glo igen är att Jorge Garcia, han som spelar Hurley,(tredje killen från vänster på bilden) har en av huvudrollerna i min nya favvo serie Alcatraz. Då kom jag in på Lost spåret igen. Är bara i slutet på säsong 1 just nu men har redan blivit Matthew Fox frälst, mina tankar låter precis lika australiensisk som Claire, och jag är lite småkär i Hurley och Charlie. -Mys med varm kanelmjölk och ett Lost avsnitt nu? Hihi, jo.

Inga kommentarer: