09 maj 2012

We're just along for the ride

Jag vet inte ja, det kanske inte var så smart att klä av sig till bara bikini igår? Eller springa barfota ner till sjön. Eller ta av sig jackan direkt efter promenaden, när linnet var sådär lagom svettigt efter man sprungit som en dåre i skogen ett tag. Och det kanske inte gjorde saken bättre att jag gjorde samma jack-procedur när jag var på väg hem från ett jättevarm promenad imorrse. -Ligger påpälsad under täcket med stegring och världens feberfrossa just nu. Jag som ska jobba på två olika ställen innan den här veckan är slut :(

Började känna mig så här hängig och förkyldkonstig idag när jag satt på mammas jobb och väntade på att hon skulle få sluta. Vi var snabbt och handlade de grejer jag skulle ha till jobbet, sen for vi hem och lagade middag. Sikrulader fyllda med philadelphiaost. Sjukt gott. Inte lika gott dock när man har 22 ben i en rulad. Ironiskt det där.

Inga kommentarer: