25 maj 2012

På brorsans soffa.

Being silly in the apartment.
 Jag har snälla syskon jag. Först fick jag åka snålskjuts med min ena bror till stan, och nu får jag va i andra brorsans lägenhet några timmar tills jag ska träffa mamma. Har det sjukt bekvämt i världens mjukaste soffa och glor på tv på världens största tv. Typ. Har det ganska bra med andra ord :)

Ska springa några ärenden på stan idag har jag tänkt. Bland annat ska jag försöka hitta examenspresent till Aina, och lämna in min mobil på lagning eftersom den tyvärr står med ena foten i graven just nu. Den har krånglat ett tag, bilder och musik försvinner så jag måste starta om och ta ut minneskortet mest hela tiden. Ibland stänger den av sig själv också, och fast man inte rör den så börjar den blinka och grejer. Sjukt frustrerande eftersom den bara är ett år gammal. Förhoppningsvis kan dom fixa den åt mig för jag har fortfarande ett år kvar att betala på den. nästan fml moment det här.

Inga kommentarer: