05 maj 2012

I went sky divin', rocky mountain climbin'

Kamera: Nikon D3100.
Operation chill-helg har börjat. Låg såg på soffan halva morgonen och åt frukost och kollade spinnade avsnitt av days. Och nu före lunch var jag riktigt duktig faktiskt. Lagade sallad färdigt till middagen, plockade ur diskmaskinen, och marinerade köttet brorsan och jag ska käka till middag. Egen komponerad marinad vettdu. Den är riktigt köttig!(köttig, höhö.)

Åt världens godaste lunch idag också. Ett stekt ägg, lite tonfisk och några morotsstavar. Omnomnom. De där tankarna på en matblogg är aldrig långt borta kan jag säga... -chill framför datorn nu, eller under täcket med datorn kanske? Är så sjukt kallt här så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Kill me.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Joooo! En matblogg är ju perfekt (speciellt för dig!). Dagens mattips och en massa fina bilder på vad du lagar. Det måste du bara skaffa NU! :)

Julia sa...

Jo har ju funderat på det ett tag nu så får väl börja knåpa på en bra bloggadress och nån fin design så småningom :) man vet ju hur länge sånt kan ta innan man är nöjd!