06 maj 2012

drunk on you, high on summertime.

Ditt fullständiga namn? Julia Signe Helena Österlund.
Hur Lång är du? 1.61 sist jag mätte mig.
Vad har du för skostorlek? 40. Jag har liksom ärvt skostorleken 
av de där karlarna i släkten, min farfar hade 50 på sina stövlar.
Ögonfärg? Pepparkornsbruna.
Din hårfärg? Råttfärgat egentligen men eftersom jag inte gillar den 
färgen så mycket så färgar jag det för det mesta ljusbrunt.
Spelar du något instrument? Keyboard ibland, men är inte så där överdrivet duktig. Kan i alla fall nästan 
hela My heart will go on. En gång i tiden kunna jag hela Living next door to Alice på gitarr också.
Vart befinner du dig just nu? I en fåtölj i vardagsrummet.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita och ljusblå.
Har du några husdjur? Kattorna Ajax, Holly, Casper och Nelson. Hunden Nova.
Vad vill du ha just nu? Sommar och sol och värme!
Rädd för? Höga höjder, trånga utrymmen, mörkret och insekter.
Vad ska du göra i morgon? Gymma på morgonen, sen efter det vet jag inte.
Vad sover du i? För det mesta blir det stora t-shirts.
Favoritårstid? Hösten.
Favoritmat? Mamma och mormors mat.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och blåsigt.
Drömmer du mardrömmar? Inte sen jag fick min drömfångare :)
Längtar du mest efter just nu? Sommaren, havet, sena grillkvällar och långa båtutflykter!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Kanel, hund och damm.
Vad gör du just nu? Försöker få slut på frågor så jag kan gå med tvätten 
till bykmaskinen och sen börja med maten.
Tycker du att du har fin dialekt? Åländska är lite holis fint det :)
Har du något speciellt citat?''When words fail, music speaks.''

Inga kommentarer: