03 maj 2012

I secretly want to love you! -Tyler Ward

Har varit låg uppdatering här nån dag nu. Har inte hänt så mycket så har inte riktigt vetat vad jag skulle klutta ner. Pms-ar ändå bara på allt så orka skriva då liksom. Det jag gjort de senaste dagarna är princip tränat, ätit, kollat serier, sovit, och sen repeterat om och om igen. Skönt liv. Har dock träningsverk from hell i låren just nu, men det överlever man nog också.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt min brorson i drygt 6 timmar. Måste stiga upp 05:00 så jag hinner med att åka med mamma när hon far på jobb. Kommer inte dit på något annat sätt så. Hem och kasta in käk sen, vila några timmar och sen är det gymmet på kvällen. Skönt att ha fredagsmys efter ett träningspass. Kanske man kan unna sig lite ostbricka då?

Inga kommentarer: