19 maj 2012

Somewhere west of a town

mobilbilder.
Har varit väldigt låg uppdatering här de senaste dagarna men har inte alls känt för att sitta vid datorn så mycket. Igår läste jag i princip hela dagen, for ut på en cykeltur och efter middagen for jag och jobba. Och sen läste jag igen. Så nu har jag en bokrecension att skriva hit, för att fylla ut lite liksom.

Annars ser ni på de vackra mobilbilderna vad jag gjort de senaste 4-5 dagarna. Umgåtts med familjen, kollat på gamla bilder, gosat med vovvon, ätit gott. Mamma har gått och fått flunsan också så pysslar om henne lite emellan åt med :)

Idag tror jag vi ska fara ner till stugan och fixa lite, om mamma orkar. Tror gudmor och gudfar/morbror, morbror 2 och kanske moster skulle komma dit med båten idag. Kameran åker med så kanske kommer upp bilder här sen. För mig blir det promenad ner tror jag. Gymmet imorgon och sen har jag motionerat alla dagar den här veckan! Härlig känsla.

Inga kommentarer: