24 april 2012

Rise up this mornin' ,smiled with the risin' sun

mobilbild.
Herregud vilket härligt väder det har varit idag! Premiärade med solglasögonen idag eftersom det kändes precis som sommar! Har inte haft fram glajjorna än eftersom det inte riktigt känts som vår eller sommar tidigare. Och eftersom det var så grymt väder idag så packade mamma och jag kaffeväskan efter lunch och for ner till stugan. Vi hade Nova med oss så tog en promenad runt skogen där fören vi drack kaffe. Var riktigt varmt och skönt att sitta där på altanen först, men sen började det blåsa så kallt så vi for hem.

Ikväll efter middagen for mamma och jag till Höckbölsholmarna(ett naturreservat)och gick en promenad där också. När vi kom pysslade jag på lite i garderoben och plockade in kläder och så, och då såg jag att mamma hade tvättat mina shorts nu så om ni väntar en liten liten stund så kommer det upp bilder på dom! Nu är dom fotade och klara! tbc.

Inga kommentarer: