08 april 2012

I got kidnapped!

Konversationen med Ida på facebook tidigare idag:
Ida: tjosan i trosan! Du har inget imorgonbitti va att du måste upp någorlunda tidigt?
Jag: hej! hm, inte vad jag kan komma på nu. Hurså?
Ida: Nej bra för Aina och jag tänkte röva bort dig hemifrån ikväll
och kanske blir att du kommer hem lite senare.
Men lovar din mamma att det blir före midnatt ;) hoppas jag i alla fall haha ;)
Jag: haha okej?!?!
Ida: bara att le och följa med oss, du har inga val :)
Jag: borde jag bli rädd?
Ida: neeeeej, du vet att du kan lita på oss;)

Vet dock inte om den där flörtgubben där på slutet övertygade mig så mycket haha! Men hur som så kom Ida och Aina och kidnappade mig ikväll! Fick först ett jättefint halsband med en drömfångare innan dom tog med mig i bilen. Vi for till Ida och hämtade Erik, bytte bil och sen for vi in mot stan. Jag hade ingen aning vad knasbollarna hade hittat på! När vi var inne i stan fick jag en biobiljett i handen! Och det var då dom berättade att vi skulle och se American Pie: Reunion! Den filmen har jag och brorsorna snackat om att vi måste se när den kommer ut så gissa om jag blev glad! Och gissa om filmen var rolig! Herregud, jag har skrattat mycket ikväll kan jag säga :) Stifler är ju bara såå störd!

När filmen var slut for vi till Ida och Erik en stund, och Ida bjöd på en kurko innan Aina och jag for hemåt. Tack bästaste ni för en tokrolig kväll! Fina vänner man har alltså :)

Måsta ju ta en bild för att visa att det är såhääääär glad jag är just nu!

Inga kommentarer: