16 april 2012

Monday morning is a slap in the face to wake us up from our weekend daydream

Kände imorrse när jag vaknade att det här bara skulle bli en skitdag. Varför vet jag inte, det bara kändes så. Men den börjar ta sig lite nu tror jag. Och igen vet jag inte varför. Har liksom inte hänt så mycket än idag, men jag sitter i alla fall och dricker massa gott kaffe och lyssnar på massa bra musik just nu! Just nu är det Tyler & Derek Ward ft. Black Prez-so good som är på repeat 24/7. Dom la visserligen ut denna nya cover på internet igår, men efter att ha hört den en gång var jag fast och den var genast på repeat. Var ganska snabb med att ladda ner den också, och lägga in den på mobilen. So good, so awesome!

Ska dricka upp mitt kaffe nu och sen blir det långlänk i skogen tror jag. Ska försöka hitta en ny väg att gå eftersom alla andra vägar här i denna lilla by har blivit lite långtråkiga när man gått dom sjuttielva gånger redan. Tror det blir en runda i någon skog någonstans, med mycket berg helst! Får se var jag hamnar. Hitta hem igen kommer jag definitivt att göra. Det är inte så lätt att tappa bort sig i dom här skogarna liksom :)

En liten bild från förra våren när Aina och jag var på en liten fotorunda :) 
Bilden är tagen med min gamla kamera, en Nikon coolpix L110.

Inga kommentarer: