25 april 2012

It's a converse and jeans jacket kind of day.

Dagens outfit blev vårkläder deluxe i form av jeans jacka(systers gamla) och converse(Zic Zac)! 
Och för övrigt hade jag på mig jeans från ellos och ett knallrosa brottarlinne från H&M!

Snälla säg att det kommer bli flera såna här dagar med underbart väder nu! Det kan väl bli vår en liten stund nu innan sommaren kommer. Skulle vara perfekt :) Man får så grymt mycket energi av allt solsken så man är på språng hela tiden! Började med en timme på gymmet imorrse och efter det skulle mamma och jag ha varit och hjälpt svägerskan med lite grejer men sen behövde vi inte i alla fall. Så egentligen har vi bara tagit det lugnt idag. Det mest ansträngande jag jort är väl att handla tror jag haha. Men någon dag måste man ju få ta det lugnt också.

Och bara för att göra dagen ännu bättre så blir det att värma rester i form av lasagne till middag(hehe, jag är en sucker för ''leftovers'')och så tänker jag spendera hela kvällen med att lyssna på ACC(American country countdown.) Jag har nämligen hört att Toby Keith blir intervjuad den här gången. Perfa!

Inga kommentarer: