14 april 2012

''Jag vill ha blommig falukorv till lunch, Kaj!''

Nåmen, Frida hoppade in och skrev ett litet gästinlägg :) Det är inte ofta det händer. Att någon skriver gästinlägg i min blogg menar jag. Eller att Frida skriver i min blogg. Du är bäst vännen :) PUSS på du!

Så vad har vi gjort då? förutom att skratta, skratta och skrattat lite till menar jag. Ja Frida har ju skrivit typ allt, som att vi var på småstjärnorna ikväll. Det var i våran gamla lågstadieskola och alla småbarn var jätteduktiga! Blev positivt överraskad över hur duktiga alla var på att komma ihåg koreografin. Det var i princip bara 1-2or med så det var lite kul tycker jag. När vi gick i den där skolan var det ungar från alla olika klasser med, det var blandat med årskurser i uppträdandena, och då hängde det mera på att mima rätt till låten. Nu var det mera om dansen som sagt. Men det är ju mest bara på skoj också, så det är ju lite lek och inte på fullaste allvar.

Efter småstjärnorna måsta jag gå till kommunkansliet och städa det jag inte hann med igår. Dom kom nämligen och hade möte dit så jag tyckte inte det kändes ok att hålla på och dammsuga där då. Så fixade det sista på 20 minuter ikväll och sen gick Frida och jag hem och hängde. Har snackar med massa random peeps på facebook, skrattat massa och haft det allmänt bäst som vi alltid här när vi träffas :) Synd att det inte blir oftare bara.

Frida har somnat i min säng nu, hon ligger som en korv inlindad i täcket! Sött. Jag är inte speciellt trött, och klockan är ju så pass mycket så det känns inte lönt att sova nu. Jag är inte så världsbäst på att stiga upp pigg och alert efter 2-3 timmars sömn om jag verkligen inte måste upp haha. Får väl se vad jag sysselsätter mig med nu. Film och så kanske. Godnatt/Godmorgon/Goddag/Godkväll och allt det där, tjingeling!
weheartit

Inga kommentarer: