04 april 2012

Dagen i bilder

Kokboken från Daniel och Anna :)

Böckerna från Jocke :)

Handdukar och badlakan av mamma och pappa, precis dom färgerna jag villa ha!

Tulpaner jag fick av Nicke och Tomi när dom var hit och fikade ikväll!
Dagens födelsedagsmiddag! Pannbiffar och klyftpotatis med stekt lök i gräddsås, rårivna morötter och ärtskidor.

Kladdkakan jag lagade till fikagästerna ikväll. Den vart dock inte så kladdig som jag tänkt mig, men alla sa att den var god. Serverades med halvsmält vaniljglass till!


Det har varit en bra födelsedags även fast det inte hänt så värst mycket förutom att jag fått lite presenter, och fikat både idag och ikväll(blir ju mera firande på lördag när jag har födelsedagskaffe.) Men mamma och jag gick i alla fall ut efter maten och plockade påskris så nu återstår bara att pynta med lite fjädrar och sånt! Men det får bli imorgon för nu tänker jag krypa under täcker och läsa lite innan jag slår fast ögonen. Godnatt och tack alla som firat mig idag! :)

Inga kommentarer: