19 april 2012

''I wasn’t ignoring you. I had to walk my turtle.''

Jag har haft uppehåll länge med gymmet nu men kände att det var dags att börja igen. Visst, promenader alla dagar är också bra träning, men det skadar inte att träna lite styrka också. Klockan 09:00 imorrse var mamma och jag på gymmet, en timme stanna vi. Skön känsla sen att ha dagens motion avklarad för dagen :) Men ändå kände mamma och jag att det var för fint väder ikväll för att sitta inne så vi tog en promenad ner till stugan. Vi gick en annan väg än vi annars gör, så 50 minuter var vi ute och promenerade. Riktigt skönt och den där vägen i skogen som vi gick var riktigt fridfull och härlig! Mysigt :)

Så inatt kommer vi båda sova ganska gott tror jag! Tar ledig dag från alla motion imorgon(kommer antagligen ha ont överallt haha)och far till mormor och morfar hela dagen. Längtar :)

Kamera: Nikon D3100
En av bilderna jag tog vid vattenfallet för två dagar sen :)

Inga kommentarer: