17 april 2012

I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house

Fick världens sug idag av att gå ut på en fotorunda, så efter lunch packade jag ihop kameran och begav mig ut i skogen och upp i bergen! Och till ett litet vattenfall vi har här. Var borta en timme och det var riktigt skönt att bara vandra runt med kameran i handen och tänka på allt och inget. Kom ut till en grusväg  efter ett tag så jag började vandra hemåt då.

Sitter och fryser under täcket just nu och funderar på om jag ska gå och ta mig en kopp kaffe till. Det var inte direkt varmt att va ute och fota idag, kunde ju ha valt en bättre dag liksom haha! Men kanske kommer mig ut flera gånger den här veckan, nån dag när det är bättre väder kanske. (det börja regna lite smått när jag gick där i min ensamhet) -mamma är ledig tre dagar nu så kanske vi går ner till stugan någon dag :) Isåfall kommer kameran garanterat med!

Bilden är från ett annat tillfälle när jag var ute och rastade kameran.

Inga kommentarer: