07 april 2012

Birthdaycake.

Såhär blev tårtan tillslut sen när jag garnerat den färdigt imorrse! Hade en tanke först att jag skulle smälta vitchoklad, färga den med rosa karamellfärg och sen skriva med min chokladpenna, men chokladen blev svårt konstig när jag smälte den så skippade den idén och tog den sista påsen hallonmousse och vispade ihop den istället. Och det blev minst lika bra :) Blev riktigt nöjd med tårtan faktiskt, och alla gäster sa att den var jättegod! Syster med familj, bror med familj, en till bror och massa av mina kompisar var här idag och åt massa gott. Har haft riktigt trevligt idag :) Tack alla för att ni ville komma!

I present idag har jag fått pengar, en jättefin kokbok, ett par jättefina örhängen och två muffinsformar. Är riktigt nöjd med alltihopa! Har i alla fall fått lite av det jag önskade mig! Nu gäller det bara att bocka av på önskelistan så man inte i misstag önskar sig samma sak nästa år igen haha! För det skulle ju verkligen vara en katastrof ;) speciellt örhängen och kokböcker...haha. Skämt åsido.

För övrigt kommer bilder på smörgåstårtorna, cupcakesen och presenter senare eller imorgon. Är så sjukt trött nu så får se 
om man orkar med något mera idag eller om det bara blir chill-axin' resten av kvällen! Känns ganska lockande faktiskt.

Kamera: Nikon D3100.

Inga kommentarer: