02 april 2012

''Bröst och bringa som en cornflakesflinga''

Efter att ha sovit uppe i en hög och lågsäng med dubbla bäddmadrasser lika tunna som A4-ark, så var det ganska skönt att vakna upp i sin egen säng idag. Kom hem från Skidsemestern igår. Klockan 22:30 var båten i Eckerö, och klockan 23:45 drygt rullade brorsan och jag upp för backen här hemma. Det var en liten bebisvovve som var superglad när jag kom hem :)

Har haft en sjukt rolig vecka med massa roliga människor! Som jag sa när syster frågade om jag haft kul: ''det går väl inte att ha annat än roligt med det här gänget?'' :) Efter den långa bilresan upp till Sälen hade jag svårt ont i rumpmusklerna, men varje kväll man gick och la sig hade man ju nästan svårt ont i magmusklerna av allt skratt! Jag säger bara det, det där gänget är tokigt och långt ifrån normalt haha! Det heter ju att ''ett gott skratt förlänger livet'' så nu är vi nog hela bunten väldigt odödliga.

Tänkte att jag inte skulle berätta så detaljrikt om veckan som gått, för då blir det verkligen ett maratoninlägg. Ska lägga in bilderna i datorn senare för lite redigering, sen kommer det nog upp en hel hög här. Tänkte väl skriva lite bildtexter då istället. Men jag kan i alla fall säga att efter frukost och fram till lunch så var alla utom jag, syster och barnen ut och skidade. De kom tillbaka och åt lunch och på eftermiddagen var vi ut med barnen, så Agnes och Felicia fick skida lite också. Dom var jätteduktiga :) Har massa bilder på dom, och annat övrigt som landskapet runt om kring, backarna högst upp, och stugan vi bodde i. Har inte ens kollat alla bilder ännu, men jag är ganska säker på att någon blev bra i alla fall. Hade båda kameror med och jag fotade med båda så lite bilder har jag ju i alla fall.

Tack hela bunten som var med, för en rolig och oförglömlig resa! Hade roligt hela veckan lång, trotts att veckan gick otroligt snabbt. En bra vecka var det, men nu är det skönt att vara hemma också. Borta bra med hemma bäst :)

Rubriken är förövrigt en Dan-kommentar. Tror han stod för de mesta av de roliga kommentarerna haha!

Inga kommentarer: