09 april 2012

Bärpulver???

Det blev sent inatt och när jag väl somnade sen, somnade jag stenhårt. Och när jag satte mig vid datorn när jag vaknade för någon timme sen fick jag mig ett gott skratt. Har alltid massa flikar uppe, det är allt från facebook till Gina tricot just nu. Men den sista fliken som är uppe, som tydligen blev kvar från inatt, är bärpulver.se Bärpulver?? verkligen? Ja, sen slog det mig ju att jag inatt satt och googlade vad färgämnet i röda frukter och bär heter.

Och på tal om google, nää jag googlade aldrig det där med blod och varningar och faror och hit och dit. Det kändes som om det inte var värt det. Även fast man kan undra varför blod till exempel inte är påskgult eller någon annan glad färg! Typ mintgrönt. Det skulle vara lite festligt. Och när det torkar skulle det inte bli någon äcklig bajsbrun färg heller. Vilken affärsidé. Det tål att funderas på.

Inga kommentarer: