01 oktober 2009

Kokostoppar med vaniljsmak

Nu har jag bakat kokostoppar med vaniljsmak. Ganska lätt recept var det.
1 ägg
1 dl vaniljkräm
5½ dl kokos
1½ socker

Sen är det bara röra ihop allt, typ i matberedare, och klicka ut på en plåt. Fast jag spritsade med en plastpåse men det gick inte så bra för det var så tjockt men jag fick ut det på plåten i alla fall.
De fick godkänt av mamma, pappa och Jocke. Just det, Jocke kom hit ikväll! Inte väntat för han brukar bara komme till helgen men han skulle på möte till Furulund. Nice att köra från stan till Geta på möte.. haha

1 kommentar:

Bakrecept kakor bullar recept scones bakverk sa...

Låter inte som ett dumt recept det. Får jag pröva på här i hemmet! Kokostoppar är nämligen bland de bästa bakverk jag vet. :)
Fin blogg du har förresten, Kram!
Kokostoppar cocostoppar recept