22 oktober 2009

depp

Alla verkar ha en deppdag idag..Även fast jag cyklade 10 kilometer på motionscykeln så är jag depp idag. Har ingen aning om varför. Det måste vara vädret som gör det. Även fast jag gillar hösten så är det lite depp med höst. Kallt, regn och blåst. Så det ändå som finns att göra är att sitta inne och deppa.

Jag stör mig på massa människor just nu. Usch vad trött man kan bli. Till och med människor i tvn är störande. Vad är det här för dag?! Jag stör mig på att människor på tvn har störande röst, eller att de är fula eller allmänt jobbiga. Vad hemsk jag är men man får vara lite hemsk om man har en depp dag tycker jag. Nu när jag blir helt ensam i huset ska jag nog sätta mig och kolla på lite Cityakuten och hoppas på att det får mig på bättre humör.

Just det, det där med läsandet.. Jag har läst tre sidor idag. Fan va bra jag är!

Inga kommentarer: