03 oktober 2009

open by night

Igår var det då open by night. Ida och jag åkte in med bussen sen mötte vi Aina i stan.Kvällens roligaste var nog pyjamasmannen, Idas skratt, EMO, Sport Center och när vi skena från Ele&Kele.
Det första vi gjorde när vi kom in till stan var att gå in i en klädbutik, surprise surprise! haha sen vart det mera klädbutiker under kvällen. Jag köpte två trippar på tips ettan och en tröja på mega sport, det var kvällens shopping. När vi var vid Sport Center kom Lina och Oliwer dit och det var då vi skulle till Mega sport men Lina skulle till Baby och sjukvård först så Ida och jag gick i förväg dit. Det var då vi var via tips ettan och köpte tripp och chips.När vi kom till Mega sport kom det en full kille från Finland som snacka engelska och frågade Ida vad hon tyckte om USA. Han trodde inte att Ida var seriös när hon sa att det var bra, haha. I alla fall kom aldrig de andra till Mega Sport så vi gick till Magique och kollade på väskor och skor. Ida köpte ett par skitsnygga skor och jag hittade ett par skitsnygga men får köpa dem en annan gång, hade inte pengar så det räckte. Övertala mamma att fara in till stan när hon fått lön (a) haha
Efter open by night vart det James Dean pussel och jordgubbar hos mig. Sen gick Ida hem och jag gick och la mig.
Lyckad kväll hade vi. Alltid kul med er brudar!

Inga kommentarer: