27 oktober 2009

trötthumor

Bara för att jag har dålig humor när jag är trött.. hahaha men serisöt, vem har skrivit det här?
Tjejen: Fäller en tår och säger, du förstår inte hur svårt det är.
Killen: Visar såret han har skart i sin hand och säger:
- kommer du ihåg varför vi skar dom här såren?


för det heter ju skart... tahahaha! nej usch vad dum jag är. Men seriöst jag börja skratta när jag såg det.
Och nu när vi ändå är inne på det här, jag diggar särskrivningar. Så jävla roliga är de! Därför bjuder jag på en bild om det. Haha, smart kille..

barn på väg, sakta ner! - måste vara farliga barn det där..
Vi är bra på kött och chark. Styckar allt i butiken - går man in i butiken kommer man ut packad i 23 överplastade cellofan formar.
chokladkalender, hela 24 luckor! - tänk att det är hela 24 luckor, så fruktansvärt generöst!
LÖRDAG: köttfärslimpa med pappersås. Revbensspjäll med stekt potatis. Eller valfri pizza - Den där kocken kan verkligen slänga ihop fantastiska matkreationer när andan faller på.

haha som sagt, hysteriskt roligt är det att läsa massa särskrivningar och sånt. Men nu kallar sängen.. inte för att jag är trött men man måste väl sova.. kanske blir ett avsnitt av Cityakuten. Har inte lätt att bli trött vare sig framför tvn eller en bok men man kan ju alltid försöka. Det skadar ju inte.

Inga kommentarer: