13 oktober 2009

Semlor

Mamma och jag lagade frukostsemlor idag. De vart riktigt goda! Vi satt i semlemjöl, grahamsmjöl, havregryn och quinoa, solrosfrön och moröttet + havregryn på dem. Nyttigt värre ellerhur? Men nyttigt är gott, för det mesta i alla fall. Det blev 33 stycken sammanlagt. Gissa om det var gott med färskt, rykande bröd.
Mmm, Yummo!

Ikväll då. Jag har varit med Nicole och Aina. Fettkul! Sen när bara Aina var kvar så gjorde hon något jävligt pinsamt. Hon satt och lekte med min telefon. Hon skrev ett mess, tänker inte skriva här vad hon skrev, och så skickade hon det till Roger! Jag bara '' neej Aina, du skulle inte skicka det till någon!''. Jag skrev då ett mess till Roger och förklarade noga att det var Aina Strand i 7B som hade skrivit det där messet. Snacka pinsamt för Aina imorgon i skolan, men grymt pinsamt för mig med juh! Hur ska jag någonsin kunna träffa Roger igen?!
Tur var väl det att Aina och jag stod och skrattade åt det sen haha.

Nu ska jag duscha en snabbis sen blir det Crossing Jordan följt av uppsökning av sängen.
Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer: